duminică, 26 aprilie 2009

Budinca de ciocolata

-reteta inspirata de boni-


Este o budinca foarte racoritoare si merge cu orice fel de fruct!


300 ml frisca lichida
2 oua
4 patratele ciocolata peste 70 % cacao
fructe la alegere(capsuni, piersici)

Punem frisca pe foc la bain marie cu ouale batute, si lasam pe foc amestecand din cand in cand pana se ingroasa, cand da semne de ingrosat punem ciocolata maruntita!Punem si o lingura de esenta de rom si amestecam!
Taiem fructele si le punem in pahare in care servim!

dupa ce crema sa ingrosat o strecuram



si turnam deasupra fructelor!




dam la rece macar pentru o ora!si servim...simplu , rapid si foarte bun

2 comentarii:

alina_retete_dietetice spunea...

Hmm,ce bine arata si cred ca e minunata budinca la gust
Ouale le-ai separat si batut fiecare in parte sau bagat mixerul direct in ele ?
Incerc si eu reteta cat de repede
Mersi

cupcake spunea...

le-am amestecat cu mixerul, e buna la gust, din cate mi-aduc aminte era fersh, nu era duklce, mie asa imi place mai nedulce.Sa incerci ca e buna..spor:)..sa imi spui daca ti-a placut!te pup

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin