vineri, 5 februarie 2010

Prajitura cu branza si fanta

De craciun am facut aceasta prajiturica pe care probabil o stiti, si intradevar nu am mai mancat pana acum pentru ca nu ma tenta, dar mi-a depasit asteptarile e foarte buna!

Photobucket

Sa lasam vorba si sa trecem la treaba

Ingrediente
Blat
5 oua
4 linguri faina
6 linguri zahar
2 linguri cacao
1 lingurita praf de copt/bicarbonat de sodiu stins cu otet
90 ml ulei

Crema de branza
500 g branza de vaci mai cremoasa
250 g margarina
coaja de lamaie/portocala
aprox 200 g zahar pudra

Crema fanta
2 plicuri de budinca
1 l fanta

Mod de preparare:
Blatul
Batem ouale cu zaharul bine bine si adaugam restul de ingrediente pe rand

Photobucket

Dam la cuptor si coacem cam 20-30 min.Fiti pe faza

Intre timp pregatim crema fanta
Amestecam budinca dupa instructiunile de pe pachet si in loc de lapte punem fanta.O lasam sa se raceasca la temperatura camerei

Pregatim si crema de branza.
Amestecam margarina cu zaharul si frecam cu mixeru pana devine pufos

Photobucket

Amestecam cu branza

Photobucket

Mixam bine, devine o crema pufoasa si foarte foarte buna.O dam la rece pana se raceste blatul

Photobucket.

Dupa ce blatul s-a racit punem crema de branza si crema fanta (calduta)

Photobucket

Eu am lasat-o la rece peste noapte

Photobucket

Photobucket







2 comentarii:

Unknown spunea...

Draga Antzu, as vrea sa te contactez in legatura cu un concurs organizat de site-ul www.bucataras.ro Mi-ai putea lasa o adresa de email unde sa iti spun mai multe? Adina

cupcake spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin