joi, 4 februarie 2010

STOP!!!!Daca tie nu iti pasa de tine, atunci cui vrei sa ii pese?


..eram astazi in autobuz si ma uitam pe geam, si aveam un sentiment de implinire...si stiti de ce?
pentru ca in sfarsit am curajul sa imi urmez visul...nu vreau sa dau o lectie..nu sunt in masura..tot ce vreau sa va zic e experienta pe care eu o traiesc acum si cum ma schimba asta...intr-un om mai bun vreau sa cred.
In ultumil timp am tot citit materiale despre dezvoltarea personalitatii si urmarea visului...cum sa te cunosti, cum sa te accepti cum sa vrei sa te schimbi intr-un om mai bun...
Eram intr-un moment critic al vietii mele si asta m-a ajutat foarte mult sa trec peste, sa zambesc in continuare, sa fiu optimista si sa fiu vesela sa traiesc viata cum stiu eu mai bine..inca invat..am multe de invat...
Tot ce vreau sa va spun e NU TE MAI NEGLIJA, uitate la tine si intreaba-te daca esti multumit de tine?iti traiesti viata cum vrei?te cunosti?...viata e a dracului de scurta...am invatat ca doar noi suntem DUSMANUL NOSTRU...noi suntem singurii care ne impunem limite, care zicem " nu pot", "e imposibil", noi suntem singurii care alegem sa ne traim viata monoton, doar noi...acum cred ca o sariti cu gura..cine sunt eu sa zic asta?dar asa este....scuze, motive..sunt...oho...si eu am inventat scuze pana nu demult...sa nu credeti ca viata mea e roz..chiar deloc..chiar daca am doar 19 ani..aproape 20:D...am trecut prin multe, stiu ce inseamna sa stai singur sa iti faci singur de mancare chiar daca nu stii de unde sa incepi, stiu ce inseamna sa mergi sa platesti o factura, stiu ce inseamna sa muncesti si tot sa nu iti ajunga banii, stiu ce inseamna sa ai datorii, stiu ce inseamna sa nu ai un ban in buzunar, sunt studenta, si am muncit in acelasi timp, si stiu ce inseamna sa iti cauti de munca si sa nu gasesti nimic, asta e situatia mea acum, nu am bani in buzunar, nu muncesc, dar am vointa si am optimism in mine, nu sunt sprijinita de parinti 100 %, chiar nu..am stat si zile fara bani aproape ca nu aveam nici bani de mancare:)))...dar toate astea nu sunt motive pentru care ar trebui sa renunt...asa ca uitati-va de 2 ori in jurul vostru inainte de a zice "nu pot, nu am bani.. nu am nu am"...OPRESTE-TE!!! si uitate la ce ai...esti sanatos?Doamne ajuta...uitate la calitati si accepta-ti defectele, schimba ce poti la tine, si ambitioneaza-te..ce pasiuni ai?INDRAZNESTE...
O singura sansa avem, daca nu profitam acum de ea..cand?este o vorba "in viata ai pierdut ani, si cand mori mai ceri o clipa"...asa ca hai sa nu mai pierdem ani, ca atunci cand ne vine ceasul sa spunem "Da domn'le viata e a dracului de frumoasa daca stii sa o iei ca atare"..
EU CRED IN MINE...TU CREZI IN TINE?
hai sa iubim, sa traim, sa zambim, sa radem, sa indraznim, sa vorbim, hai sa ne ajutam pentru ca doar noi suntem cei care putem sa faccem asta!

..daca aveti intrebari, va raspund cu cea mai mare placere, aveti nevoie de ajutor?daca sunt in masura va ajut din putinul care il am...

bloggurile care pe mine m-au ajutat si mi-au redat increderea in mine sunt

Pera Novacovici

Andreea Pap


Nicola Florina

3 comentarii:

MONONOKE KITCHEN spunea...

simplu si delicios!

emma spunea...

scurt si la obiect:*...o sa ai tot timpul sprijin din partea mea...my sis:*

cupcake spunea...

multumesc sys:*..nush c m-as face fara u:D...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin