miercuri, 4 mai 2011

Fursecuri de ciocolata

Aceste fursecuri sunt raw, deci au fost preparate fara cuptor.Si-au patrat toti nutrientii benefici pentru organism.

Ma gandeam ieri ca mi-e pofta de niste fursecuri de ciocolata.Si m-am pus pe treaba.Am tras o privire prin bucatarie sa vad ce am si am improvizat pe parcurs.Rezultatul?divin....

101_2168

Ingrediente:
- pentru 18 fursecuri-

1 cana curmale
50 g nuca de cocos
un pumn migdale
2 pumni de hrisca incoltita
2 linguri sanatoase de cacao
5 linguri de seminte de floarea soarelui macinate fin
4 linguri de seminte de in macinate grosolan
1 lingura miere-optioanal
zeama de la o lamaie
1 lingurita scortisoara
50 g stafide

Mod de preparare

Se pun curmalele in robot cu nuca de cocos si se maruntesc.Se adauga migdalele, hrisca si se maruntesc mai grosolan.
Se adauga si restul de ingrediente exceptie stafidele.
Dupa ce compozitia devine omogena si adauga stafidele.Se dau forma dorita fursecurile.Se pun in tava de la deshidrator.Eu le-am lasat cam 8 ore.

Daca nu aveti deshidrator puteti lasa asa compozitia,faceti bilute si le dati prin nuca de cocos.Dati la frigider putin si gata:D

Merg de minune cu un pahar de lapte.Yummmmm..micul dejun perfect:D
Sa mananci fursecuri de ciocolata fara sa te gandesti ca ar putea atenta la sanatatea sau silueta ta:D

101_2163



autor:antzu'

Niciun comentariu:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin